شرایط حریم خصوصی EasyShare
آخرین بهروزرسانی: ۲۵ مارس ۲۰۲۳
%3$s (که از اینجا به بعد به آن «ما» یا «ـمان» گفته میشود) ارائهدهنده EasyShare («سرویس») و سازمان مسئول در برابر دادههای شخصی پردازششده مربوط به این «سرویس» است. ما به حریم خصوصی شما اهمیت میدهیم و فکر میکنیم مهم است که بدانید چرا و چگونه دادههای شخصی شما را پردازش میکنیم. بنابراین، در شرایط حریم خصوصی EasyShare («شرایط»)، ما موارد زیر را پوشش میدهیم:
۱. جمعآوری و پردازش: اینکه چه دادههایی را جمعآوری و چگونه از آنها استفاده خواهیم کرد؛
۲. ذخیرهسازی: اینکه چگونه دادههای شما را ذخیره خواهیم کرد؛
۳. اشتراکگذاری و انتقال: اینکه چگونه دادههای شما را به اشتراک میگذاریم یا انتقال میدهیم؛
۴. حقوق شما: حقوق و اختیارات شما در رابطه با پردازش دادههایتان؛
۵. تماس با ما: اینکه چگونه میتوانید با ما برای پرسیدن سؤالات بیشتر ارتباط برقرار کنید.
لطفاً این «شرایط» را با دقت بخوانید و اطمینان حاصل نمایید که پیش از اعلام رضایت و شروع استفاده از «سرویس»، اقدامات ما را در خصوص دادههای شخصیتان درک کردهاید. شما مجبور نیستید رضایت دهید که دادههای مربوط به این سرویس پردازش شود، اما موارد زیر را در نظر بگیرید: اگر با این شرایط موافقت نکنید یا رضایت خود را پس بگیرید، نمیتوانید از «سرویس» استفاده کنید.
۱. جمعآوری و پردازش
دادهها و اهداف
• EasyShare پیامکها، مخاطبین، تقویم، تصاویر، ویدیوها، صداها، آهنگها، برنامهها، تنظیمات، تماسهای ضبطشده، یادداشتها، فایلها یا دیگر محتوای ذخیرهشده در دستگاهتان (بهطور کلی «محتوا») را با استفاده از الگوریتم درون دستگاهتان برای عملکردهای اصلی تغییر دستگاه با یک لمس و بازیابی نسخه پشتیبان پردازش میکند. لطفاً توجه داشته باشید این دادههای شخصی فقط بهصورت محلی در دستگاه شما پردازش خواهد شد و ما آنها را جمعآوری نخواهیم کرد، به آنها دسترسی نخواهیم داشت یا در سرورهایمان آپلود نخواهند شد.
• در کشورها/مناطقی که عملکرد حساب تلفن همراه در دسترس است، اگر به دستگاه وارد شده باشید، EasyShare اطلاعات حساب تلفن همراهتان را برای نمایش اطلاعات حساب پردازش میکند.
• طرح بهبود تجربه کاربر EasyShare: شما میتوانید داوطلبانه انتخاب کنید که در طرح بهبود تجربه کاربری EasyShare شرکت کنید. اگر بخواهید بپیوندید، برای بهبود «سرویس» خود، شناسه دستگاه یا شناسه برنامه، مدل دستگاه، برند دستگاه، نسخه سیستم Android، نسخه برنامه، رفتار استفاده در برنامه (مانند مرور، کلیک کردن، و غیره)، کد کشور و کد خطا در هنگامی که عملکرد برنامه بهدرستی کار نمیکند و غیره را جمعآوری میکنیم. این قبیل بهبودهای تحلیلی بهعنوان جمعآوری دادهها بدون شناسایی هویت یا ویژگیهای شخصی انجام میشود. هر زمان بخواهید میتوانید با رفتن به تنظیمات > پیوستن به طرح بهبود تجربه کاربری EasyShare در برنامه EasyShare، گزینه خاموش کردن دکمه را انتخاب کنید. اگر این دکمه را خاموش کنید، تا زمانی که دوباره با این شرایط موافقت نکنید، این پردازش را در این «سرویس» متوقف خواهیم کرد. لطفاً توجه داشته باشید که این عملکرد ممکن است فقط در برخی از دستگاههای خاص بهدلیل محدودیتهای مدل دستگاه، نسخه سیستم یا منطقه، منوط به در دسترس بودن واقعی، در دسترس باشد. ما فقط در صورت فعال کردن یا استفاده از این عملکرد، دادهها را تحت این توضیحات عملکرد پردازش میکنیم.
این دادهها را پس از موافقت شما با این «شرایط»، برای اهداف بالا پردازش میکنیم. و اگر قوانین حاکم مجاز بداند، در برخی شرایط، همانطور که در بخش ۲ خطمشی حریم خصوصی ما ذکر شده است، مبانی قانونی دیگری نیز قابل اجرا هستند. اگر نمیخواهید از تمام عملکردهای «سرویس» استفاده کنید، لطفاً رضایت خود را از طریق روشهای شرحدادهشده در بخش ۴ «شرایط» پس بگیرید.
امنیت:
ما به محافظت از دادههای شخصی شما اهمیت میدهیم. ما اقدامات امنیتی مناسبی اعمال نمودهایم، از جمله تکنیکهای رمزگذاری و بینامسازی برای حفاظت از دادههای شخصی شما از استفاده غیرمجاز، آسیب یا از دست رفتن طراحی شدهاند که فقط به این موارد هم محدود نمیشود. ما نهایت تلاش خود را میکنیم تا از دادههای شخصی شما محافظت کنیم. اگر شما به هرگونه استفاده غیرمجاز، آسیب یا از دست رفتن دادههای شخصی خود شک دارید، لطفاً از طریق اطلاعات تماسی که در زیر آمده است فوراً ما را مطلع کنید.
۲. ذخیرهسازی
مدت زمان:
دادههای مربوط به ورود به سیستم حساب تلفن همراه و طرح بهبود تجربه کاربر فقط در مدت زمان لازم برای پردازش دادهها در سرورهای ما ذخیره میشوند. برای سایر دادهها، بهویژه محتواهایی که از «سرویس» برای انتقال آنها استفاده میکنید، فقط بهصورت محلی در دستگاه شما پردازش میشود و ما آنها را جمعآوری نمیکنیم، به آنها دسترسی پیدا نمیکنیم یا در سرورهای خود آپلود نمیکنیم. ضمناً، موارد زیر را نگهداری خواهیم کرد:
• دادههای شخصی مرتبط با اعمال حقوق موضوع دادهها، رضایتها و سوابق تعاملات مشتری بهمدت پنج سال از زمان آخرین تعامل شما با ما؛
• نسخههای پشتیبان و گزارشهای برنامه پردازششده برای هدف امنیتی بهمدت حداکثر شش ماه از تاریخ ایجاد آنها.
پس از منقضی شدن دوره نگهداری، دادههای شخصی شما را حذف یا ناشناس میکنیم، مگر آنکه قوانین و مقررات حاکم مانع این کار شوند.
مکان:
برای ارائه محافظت از دادهها در سطحی یکسان با کشور/منطقه کاربر و پاسخگویی مؤثرتر به درخواستهای کاربران، مکانی که دادهها در آنجا ذخیره میشوند برای کاربران در کشورها/مناطق مختلف متفاوت است. برای اطلاع از محل ذخیرهسازی دادههای شخصی خود، لطفاً به بخش «ذخیرهسازی و انتقال بینالمللی» در «خطمشی حریم خصوصی» ما مراجعه کنید.
۳. اشتراکگذاری و انتقال
در خصوص دادههایی که در سرور آپلود میشوند، ما دادههایتان را خودمان یا از طریق شرکتهای وابستهمان یا ارائهدهنده(گان) سرویسی که از جانب ما اقدام میکنند پردازش خواهیم کرد. بهعلاوه، تنها در صورتی دادههایتان را به اشتراک میگذاریم که در پاسخ به دستور دادگاه یا درخواست مقامی ذیصلاح مطابق با قوانین حاکم الزامی باشد.
ازآنجاییکه ما هدفمند عمل میکنیم و برای اینکه بتوانید از محصولات ما بهصورت جهانی استفاده کنید، ممکن است دادههای شخصی شما به نهادهایی که در کشورها/مناطق دیگر قرار دارند ارسال شود یا از راه دور در دسترس آنها قرار گیرد. ما از قوانین انتقال اطلاعات شخصی بین کشورهای مختلف پیروی میکنیم تا مطمئن شویم که از دادههای شما، در هر جایی که هستند، محافظت میشود.
۴. حقوق شما
در رابطه با دادههایی که نزد ما دارید، از حقوق مختلفی برخوردار هستید.
پس گرفتن رضایت:
هر زمان بخواهید میتوانید رضایت خود نسبت به پردازش دادههایتان را پس بگیرید. این کار را میتوانید با زدن دکمه پس گرفتن رضایت در «نمایه سرویس» در «حریم خصوصی > شرایط حریم خصوصی» انجام دهید. اگر رضایتتان را پس بگیرید، تا زمانی که دوباره با این «شرایط» موافقت نکنید، پردازش دادههایتان در «سرویس» را متوقف خواهیم کرد.
سایر حقوق:
برای بهرهمندی از سایر حقوق خود (مانند اصلاح، پاک کردن، محدود کردن پردازش، اعتراض یا قابلیت جابهجایی دادهها، بسته به قوانین اجرایی محافظت از دادهها)، لطفاً از جزئیات تماس ذکر شده در زیر استفاده کنید.
شکایت:
این حق را دارید که شکایتی نزد مقام نظارتی مربوطه مطرح کنید.
۵. تماس با ما
در صورت داشتن هرگونه سؤال درباره این شرایط یا پردازش دادههای شخصی خود توسط ما، چنانچه بخواهید مشکلی را گزارش کنید یا با مسئول حفاظت از دادههای ما تماس بگیرید یا اگر تمایل دارید یکی از حقوق خود طبق قوانین محافظت از دادهها و حریم خصوصی را اعمال کنید، لطفاً روی اینجا ضربه بزنید تا با ما تماس بگیرید. بدون هیچگونه تأخیر بیمورد و در هر شرایط و در چارچوب محدودیتهای زمانی پیشبینیشده برای قوانین حاکم در خصوص محافظت از دادهها، به درخواست شما رسیدگی خواهیم کرد.
این «شرایط» ممکن است گاهی بهروزرسانی شود. به روشی مناسب، شما را از هر گونه تغییر مهم مطلع خواهیم کرد. همه رویههایی که در این «شرایط» ذکر شدهاند، بر اساس خطمشی حریم خصوصی ما انجام میشوند که در آنجا میتوانید جزئیات بیشتری درباره این رویهها کسب کنید.